ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Τραγωδία Germanwings: O πιλότος είχε κάνει πρόβα της συντριβής

Ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους της Germanwings, η συντριβή του οποίου στοίχισε τη ζωή
150 ανθρώπων στα τέλη Μαρτίου στις γαλλικές 'Αλπεις, είχε ήδη πραγματοποιήσει έναν ελιγμό καθόδου κατά τη διάρκεια της προηγούμενης πτήσης, από Ντίσελντορφ προς Βαρκελώνη, αποκαλύπτει σήμερα η γερμανική εφημερίδα Bild.

H προκαταρκτική έκθεση που το γαλλικό Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (ΒΕΑ) αναμένεται να δώσει σήμερα στη δημοσιότητα αναφέρει ότι μια «πτήση ελεγχόμενης καθόδου μερικών λεπτών, αδικαιολόγητη» πραγματοποιήθηκε σε αυτή την πτήση, την ημέρα της συντριβής, στις 24 Μαρτίου, ενώ ο Αντρέας Λούμπιτς βρισκόταν στο πιλοτήριο, γράφει η εφημερίδα με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία στη Γερμανία, επικαλούμενη πηγές προσκείμενες στο ΒΕΑ.
«Προκύπτει σαφώς» από την έκθεση ότι ο Λούμπιτς άρχισε αυτή την κάθοδο, ενώ το αεροσκάφος το οποίο είχε απογειωθεί από το Ντίσελντορφ κατευθυνόταν στη Βαρκελόνη, γράφει η Βild.

«Δεν αποκλείεται (ο Λούμπιτς) να μην ήθελε να κάνει απλώς μία πρόβα (συντριβής κατά την πτήση Ντίσελντορφ-Βαρκελόνη), αλλά να ήθελε να υλοποιήσει την πράξη του», σύμφωνα με την Bild.

Συνολικά 150 άνθρωποι, ανάμεσά τους 72 Γερμανοί, σκοτώθηκαν στις 24 Μαρτίου στη συντριβή του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια της πτήσης επιστροφής, από Βαρκελόνη προς Ντίσελντορφ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το αεροσκάφος ερρίφθη στο έδαφος από τον γερμανό συγκυβερνήτη του, τον Αντρέας Λούμπιτς, ο οποίος κατά το παρελθόν έπασχε από ψυχικές διαταραχές, συγκεκριμένα από σοβαρή κατάθλιψη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από τα μαύρα κουτιά, ο 27χρονος φέρεται να επωφελήθηκε από την απουσία του πιλότου για να κλειστεί μόνος μέσα στο πιλοτήριο ώστε να έχει τον απόλυτο έλεγχο του αεροσκάφους.


ΑΠΟ http://www.ethnos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΒΑΖΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΗΣ, (ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ - ΗΧΗΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ)

Ένας φόνος που δεν έγινε, προστέθηκε σε μια σκευωρία που είχε αρχίσει πριν λίγα χρόνια.